jiha

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Anneli - 4 december 2013 19:58

Nämen, titta vad jag hitta för nåt!

Jo denna gammla blogg, som legat i träda i sisådär 100 år.

Kanske dags att göra en förändring.


Im´back

A, just det ja...

Vore väl kanske lämpligt att skriva om nåt vettigt då, om jag nu ska skriva här!

Men vete fan om jag orkar det idag?

Får väl vara nöjd, med att jag hitta tillbaka hit.

Ibland är vägen lång och krokig, men skam den som ger sig..

Nä, ska inte skriva för mycket dravel och bös här nu.

Har vissa tendenser att göra det ibland. 

Just nu orkar, jag inte vara den djupa-Annelie

Utan jag är hellre lite ironisk och ytlig, ett tag iallafall.


Tror jag skrev i presentationen att jag hade livlig fantasi, men just ikväll känns det som en STOR jävla lögn!

Ingen fantasi, och trött på mig själv.

Kan det bli bättre kombination? Nä, det var väl det jag trodde...


Nä, fan!

Jag återkommer när jag har nåt relevant att skriva om..

Som om det kommer ske ofta ;) hahaha


  

Presentation


Bloggen som har allt ;) Eller hade...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards